ALO 170 neye bakıyor?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Sigortalar Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.
170 neye bakar?
ÇSGB, SGK, İŞKUR ve MYK mevzuatı hakkında her türlü bilgiye ALO 170’i arayarak ulaşabilirsiniz.
ALO 170 hattının amacı nedir?
Çözümleri etkili ve hızlı bir şekilde sunmak için kurulmuştur. Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz.
170 i arayınca ne olur?
ALO 170 hattını aradığınızda, işlemin hızı için kimliğinizin yanınızda olması önemlidir. ALO 170 hattını aradığınızda, adınıza bir başvuru oluşturulacak ve bir başvuru takip numarası atanacaktır. Başvurunuzun iki gün içinde tamamlanması bekleniyor.
ALO 170 hangi sorular sorulur?
Alo 170’i arayanlar çeyiz, emzirme ve cenaze yardımı ile ilgili sorulardan emeklilik miktarları ve kesintilerine, emeklilik zamanlamasından işsizlik sigortasının şartları ve miktarlarına, kaç ay işsizlik yardımı alabileceklerine, iş başvurularından kıdem ve ihbar tazminatlarına, ücret, fazla mesai talep ve isteklerine kadar her konuda bilgiye ulaşabiliyorlar…
170 Neler şikayet edilir?
Örneğin, çalışanın maaşının düşük olduğu ortaya çıkarsa, bunu kanıtlayan maaş belgelerini saklayarak ALO 170’e başvuruda bulunabilir. İsminin gizli kalmasını istediğini belirterek rapor tutabilir. İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun gereklerine uymayan işyerleri, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenecektir.
ALO 170 neyle ilgilenir?
Sosyal Sigortalar KurumuÇalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170” Bu hizmeti kullanabilmeniz için aşağıda listelenen kimlik doğrulama yöntemlerinden size uygun olanı kullanarak sisteme giriş yapmanız gerekmektedir.
ALO 170 özel mi devlet mi?
Alo 170, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nın bilgi telefonu olarak hizmet vermektedir.
170 çağrı merkezi hangi illerde var?
Alo 170 hattından vatandaş memnuniyeti yüzde 93 oldu. Çağrı merkezinde Ankara, Bayburt, Elazığ, Karaman, Kütahya, Muş, Sivas, Şanlıurfa, Trabzon ve Zonguldak olmak üzere 10 ilde 1.567 kişi çalışıyor.
ALO 170 e ne şikayet edilir?
Alo 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nda iletişim sorunu.
ALO 170 hangi saatler arasında hizmet vermektedir?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.
170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 Muhalif kişinin kimliği açıklanıyor mu? 170 İhbar Hattı’na yapılan bildirimler, ihbarı yapan kişinin kimlik bilgilerinin alınmasıyla başlar. İhbar eden kişinin kimlik bilgileri kolluk kuvvetleri tarafından gizli tutulur ve üçüncü taraflara açıklanmaz.
ALO 170 ne sorabilirim?
15 Kasım 2010 tarihinde faaliyete geçen Alo 170, çalışma hayatı ve sosyal sigortaya ilişkin her türlü soru, öneri, şikayet ve mesaj gibi başvuruları işleme almaktadır.
170 nelere bakıyor?
ÇSGB, SGK, İŞKUR ve MYK mevzuatı hakkında her türlü bilgiye ALO 170’i arayarak ulaşabilirsiniz. Kayıt dışı istihdamla ilgili ihbar ve şikayetlerinizi ALO 170 aracılığıyla iletebilir ve ihbar ve şikayetlerinizin takibini yapabilirsiniz. Alo 170 hakkında bilgilere buradan ulaşabilirsiniz…
172 nerenin telefon numarası?
Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110Alo GürültüAlo TAEK172Alo TrafikMüdahale hatası122Elektrik arızasıAlo İzci Kan Bilgi Merkezi.
ALO 170 neyle ilgilenir?
Sosyal Sigortalar KurumuÇalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170” Bu hizmeti kullanabilmeniz için aşağıda listelenen kimlik doğrulama yöntemlerinden size uygun olanı kullanarak sisteme giriş yapmanız gerekmektedir.
ALO 170 hangi saatler arasında hizmet vermektedir?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.
170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 Muhalif kişinin kimliği açıklanıyor mu? 170 İhbar Hattı’na yapılan bildirimler, ihbarı yapan kişinin kimlik bilgilerinin alınmasıyla başlar. İhbar eden kişinin kimlik bilgileri kolluk kuvvetleri tarafından gizli tutulur ve üçüncü taraflara açıklanmaz.
Sgk’dan nasıl bilgi alabilirim?
Kullanıcılar, SGK web sitesindeki “E-SGK/SMS Bilgileri” butonunun altındaki “Bilgi Girişi ve Güncelleme” seçeneği üzerinden SMS hizmetlerine kaydolmalıdır. İletişim ve kişisel bilgilerini SSI veri tabanına giren işverenler, katılımcılar ve yararlanıcılar, hizmetin sonuçları hakkında ücretsiz olarak SMS yoluyla bilgilendirilecektir.